Outdoor Workouts ZwangerWorkout is een body workout special ontwikkeld voor het zwangere lichaam. Buitensporten tijdens je zwangerschap is niet alleen gezond voor jou, maar ook voor je ongeboren kindje. Onder professionele begeleiding train je gezellig met andere dames tot aan je bevalling. Door tijdens je zwangerschap te sporten ervaar je minder fysieke klachten, herstel je sneller van je bevalling en houd je je conditie op peil. Buiten trainen geeft je positieve energie, ook als het regent!

Yes, ik (wij) ben (zijn) zwanger! Nu ja, jij bent zwanger en samen krijgen jullie een kindje. Je zou kunnen denken dat dit het juiste moment is om eens rustig aan te doen, lekker op de bank te hangen, te eten voor twee en te denken dat alles vanzelf goedkomt. Super goed idee: iets meer rust in je leven is altijd goed. Tijdens je zwangerschap is 2 à 3 keer per dag 10 minuten liggen goed voor je bekken, lekker eten is nu net zo belangrijk als altijd en alles komt natuurlijk goed. Maar juist tijdens je zwangerschap in beweging komen is gezond voor jou en je (jullie) ongeboren kindje. Ga bewegen, kom buiten sporten en doe energie op. Als je even geen zin hebt of je belabberd en ellendig voelt is een uurtje naar buiten het juiste medicijn. Haal stress van je lijstje (zover dat kan) en zet sport, bewegen en (bewust) genieten op nummer één.